Monday, July 27, 2015

27 Temmuz Pazartesi

Uzun bir aradan sonra yaziyorum. Yazin en sicak gunlerindeyiz. Dun Kemerburgaz'da, Nahit ve Bilgelerdeydim. Geceyi de orada gecirdim. O kadar guzel yesillik ve sessizligin ortasinda , bu sehirden uzakta olunca insan"sahi ben ne yapiyorum" demeye basliyor. Sabah uyandigimda gun henuz dogmustu . Bugulu, guzel bir gun baslangici. Bir yaban domuzu gordum, uzun zamandir evcil hayvanlar disinda ilk defa yabanil bir hayvan goruyordum, sasirtici ve guzeldi. Yavas ve hizli arasi ,ama gidecegi yeri bilir gibi, gecti . Agacliklarin arasina dogru yurudu ve kayboldu. Zavalli hayvanciklar; ormani ,evi, yurdu; havaalani, 3. kopru , insaatlar vs. nedeniyle insanlarin isgaline ugramis hayvanciklar. Gidecekleri yer ariyorlar.
Yaban domuzu ugurlu bir hayvan diye dusundum.

No comments:

Post a Comment