Tuesday, December 16, 2014

Yazmayali yil oldu, ben artik bunun altindan kalkamayacagimi dusunmekteydim ki bu kis gunesi  cesaret verdi.
nedense hersey arizalanmak icin sanki bu 2014 yilinin sonunu bekledi. Hidrofor; kaloriferler, buzdolabi (25 yildir kullandigimiz bir dolap),ufak tefek elektrik arizasi ve en basta ben; yine de hersey  halledilecek gibi gorunuyor.
Selda'nin duzenledigi bir sergiye katildim ve bu nedenle  bir Berlin gezisi yaptim. 2 gununde Asli da vardi ve ne guzel bir Berlin yasadik.Sergi  de cok mutluluk verdi dogrusu. Bu yasta hala tecrube edinmeye devam ediyor olusum cok tuhaf ama boyleyiz iste, yapacak baska birsey yok.
Iyi olan durumlardan biri mimar Buke Uras'in degerli zamanini verip Halis'in mesleki evrak, proje,kagit, belgelerini duzenleme ,bir kismini atma bir kismini saklama digerini de Edirne U. mimarlik bolumune vermek uzere ayirmasi oldu. Bunu 6 yildir yapamiyordum. Buke sayesinde oldu, sagolsun. Onun bir gun mimarlik muzesi acacagina inaniyorum.

1 comment:

  1. A very Happy New Year to Halis and Figen.
    Jx.

    ReplyDelete