Sunday, September 15, 2013

!5 gun olmus yazmayalı

Bunca zaman . Bazen hastanede olmak bana guven veriyor,
Akşam cok guzel bir film gordum televizyonda; Ingiliz Hasta
hmmm cok iyiydi dogrusu. Belki tekrar görürüm. Aslında eski bir film. hatırlıyorum görmek icin zaman ayırmamıstım o zamanlar. Halis görmüştü.
Bu sabah  bir gayret bienale gittim, once Karakoy Rum Ilkokulundan basladım. Zaten o binayı da seviyorum.
Sonra nereye devam edeyim derken Salt Beyoglu'nda Gulsun Karamustafa'nin sergisine gittim. Ne iyi oldu; üst kattan gezmeye basladım ki onlar yani Gülsün, Sadık,tanıdıgım arkadasları da oradaydı. Guzel bir sergi bulusması oldu.
Gecen gunlerde Sabanci Muzesinde zamanımızın sanatcısı Anish Kapoor'un heykellerini gördüm ve kardeşimin cocuklarını da götürmeye karar verdim. Bu heykelleri gormeleri onlara cesaret verir .

No comments:

Post a Comment