Wednesday, June 5, 2013

Gitmeseydim Olmazdı

Misafirler tek tek gidiyor.Ben de Gezi Parkındaki direnişi izlemege gittim Nur'la beraber. Ne kadar mutlu oldum gencleri gorunce, sanki dunyam degişti.O enerji, saflık ve iyilik ancak o yaşlarda olur işte. Ben gene giderim; biraz daha fotograf cekmek daha onemlisi biraz daha o havayı icime cekmek icin. Bir diger mutluluk kaynagım okumakta oldugum kitap: Haris Spataris'in Fener'da cocuklugunun gectigi donemde mahallesini anlattıgı "Biz Istanbullular Boyleyiz " adli kitabı. Kitap bitmesin istiyorum okudukca. Tam benim icin yazılmış bir kitap. 16 yaşındayken (1922) terkettigi mahallesini, Istanbul Rumlarının hayatlarını anlatıyor . Ayni mahalleleri 'ama 20 yıl sonrasini annemden o kadar cok dinlemişimdir ki, dogdugum Carşamba semtindeki Rum komsuları tanımasam da sevmişimdir.

No comments:

Post a Comment