Monday, May 6, 2013

Dunku Pazar Gunu

Arkadaşımız Franco Turkce kursuna devam icin Roma'dan geldi. Bizde kalıyor. Dun Halis'i gormege gittik. Fotograf cektimse de kullanmak istemiyorum. Daha onceleri nasıl kullandıgıma da şaşmaktayım.Halisin boyle bır şeyı isteyeceginden emın degilim.
Hıdrellez ve paskalya biraraya geldi. Ferikoy'den paskalya coregi alarak bir gelenegi devam ettirmek hoşuma gidiyor. Benim bildigim bir Istanbul hala o semtlerde yaşıyor kısmen. Cumartesi bilmedigim Istanbuldaydım. Bagcilar, Esenyurt, Forum, Ikea, Istanbul Hali, bir daire alana bir de saray odası insaatları; buyumuş de buyumuş yerler; ben almayayım,mersi.
Gece uyku kacması iyi oluyor bazen. Boylece harika bir film seyrettim, cok mutlu oldum." Walk the Line" Amerikali ozan Jonny Cash'in hayat hikayesi, Elvis ile Aşık Veysel arasında dıyecegım bir folk sarkıcısı.
Cok tatlı bir hikaye.

No comments:

Post a Comment