Friday, April 26, 2013

Geldim Işte

Sinan ve anne babasıyla güzel 1 ay gecirdim. Gündüzleri Sinan'a Tibetli Sonam baktıgından ben bol müze gezdim. Ne kadar özlemişim müzeleri; o zamanlarda  bir gruba aidiyet hissi gelip sizi bulur ve bu haz icindeyken yorgunluk da o kadar koymaz. Sonam'in guler yüzlülügü Sinan'a da gecmis, o kücücük sey de cok gülec.Dışa dönük bir tip olacaga benziyor. Yemege düşkün. Bu hali Halis dedesine cekmiş.
Geldim , Halis iyi. Enfeksiyonu bitmiş. Bir gün eve gelebilecek mi, daha dogrusu ben bunu gercekleştirecek cesarete sahip olacak miyim?
Hava güzelleşti, yaza dondü. Daha cok iyi ve güzel durumlarda onun da bunu yaşamasını istemek aklımda. Tek yapabildigim  cicek ,baharat ,kahve gibi şeyleri koklatmak. Bahar otları cok müthiş, dokunması da
uyarıcı. Bu acıkca belli oluyor. Bugünlerde Dr. Ari Bey'le tekrar konuşmak istiyorum.
Aradan gecen bunca zamandan sonra ,yıllardır görmedigim birinin internetten "Vaah vah, şunu bir anlatsana " demesi cok sinir. Bazen unutmaya ihtiyacım varken hele.

No comments:

Post a Comment