Wednesday, January 9, 2013

Karlı Gun

Dun butun gun kar yagdı ,ben hastanedeydim. Dilara ve Lena bir arkadaslarının dogumgunune gittiler -acaip şık giyindiler -ben de seve seve bekledim. Aslında biraz da kendimi sınamak icin, neyi ne kadar yapabilirim diye . -kolay mı sandın?
  Isin guzel tarafı etrafimızdaki hikayelerdir her zaman ki biz de bu hikayelerden birini oluşturuyoruz Halisle. Mustafa'nin 17 yasındaki oglu aktor olmak istermis, ki simdiden ufak ufak başlamis dizi oyunculugu falan derken .Diger bir calışanın kızı seramik bolumunu bitirmiş, iş bulamıyor. Dilaver'le  bir sinema-film muhabbeti yapıyoruz bazen.Ve daha once butun teknik konularda(bizim teknik konularımız bilgisayar ve cep telefonundan ibaret) Alper'e danıstıgımız gibi,şimdi de Dilaver'e soruyoruz . Guvenlikte calışan bir kızımız kucuk bilezikler oruyor renkli iplerden, onlara boncuklar takıyor,iş dışındaki zamanında. Bana da verdi bir tane. Ve Dr. Mujdat Beyin annesi bir turlu tam duzelmemis,uzucu.
Aksama dogru karlı bir gun nasıl biterse oyle biterken kafeteryanın acık hava bolumundeydim. 2 kisi kardan adam yapıyordu.

No comments:

Post a Comment