Monday, May 21, 2012

Cennette miyim?


Bu evin cevresi o kadar guzel ki, bu soruyu sorduruyor. Buraya tasınalı 20 yıl oldu nerdeyse. Baslangıcta uzun zaman Cihangir'de yasadıgımız icin , o zamanlar bana Ankaralı veya Amerikalıların tercihi olabilecek bir yer gibi gelen Etiler'i hic istememistim. Kucuk bahcesi ve yesillikler icinde genis bir ufku olan bu evi secmekte Halis'in ne iyi bir karar verdigini daha sonra anladım. Uzun zaman birlikte tadını cıkardık, hic bitmeyecekmis gibi gelen bir zamandı.
Dun Hatice hastaneye geldi, bu aralar fırsat buldukca geliyor. Halis'e agız acma ,kapama egzersizleri yaptırdı. Onu daha iyi buldugunu soyluyorsa da ben ayni goruyorum.
Tiyatro festivalinde bir Fransız gruptan Orfeo'yu izledik. Bazen muthis birsey gordugumde bu insanlarla ayni turden olmanın gururunu hissederim; bunda da oyle oldu. Modern dans, ama ne boyutluydu. Insan vucudu bu kadar mı guzellik yaratir. Oyunda koltuk degnekli sakat bir Orfeo digerleri gibi cok basarılıydı.

No comments:

Post a Comment