Sunday, February 12, 2012

iyi bir gun

Cumartesi, soguk ama gunesli. Atolyede kısa donem bir misafir kaldıgından dogrudan birkac gundur gidemedigim Halis'i gormege gittim. Bugunlerde ona daha sık gidebilirim. Odada Dilara yalniz degil ve Zehra'dan baska diger bir Kırımli arkadasları ve havada da neşe vardı. Ben de onlarla takildım. Arkadaslarının getirdigi Kırım spesiyalitesi bir hamur isi ikram ettiler, ben severim.Herzaman kahve yaparlar, biraz Halis'e tattirmaya calısırım. Bunu dogru bulmazlar ama bana da birsey demezler. Halis bayagı uyaniktı. 3 yildir gelisen bir hayata uzak kaldıgindan butun anlattıklarım eskiye dair oluyor haliyle. Bazen onun tanık olmadıgını bile bile gunluk şeylerden bahsediyorum ki bu beni de rahatlatan bir durum.
Cok okuyan ve okuduklarından etkilenen birisi oldugundan iyi bildigi yazarlardan , şiirlerden falan bahsediyorum.
Enfeksiyon yok ve gorunusu iyi.

No comments:

Post a Comment