Sunday, October 30, 2011

Arkadasımız Stavros

Dun canım gitmek istemedi, pazarları evde olmak iyidir. Sonra Stavros geldi, Halis'in sevgili dostu. Uzun sohbet ettik ve Halis'in arkasından neler yapmamız gerektigi konusunda kararlar aldık. Bircok konuda cesaretsiz kalıyorum, o bana cesaret verdi. Once fotograflarla basliyoruz bu hafta , mimari fotograflari hayata gecirmek istiyoruz. Kolay gelsin.
Ona arkadasinin 3 kravatını verdim ,her yıl icin bir tane. Cunku Halis'i yurekten seven birisi, cok mutlu oldu.Konusurken turkcede gecmis zamani kullanamadıgndan simdiki zamanla anlatıyor: "Halisle Besiktas'daki meyhanede oturuyoruz" gibi ve bu da bir oyun gibi.Sonra cok faydali birsey yapti; bilgisayarını acıp birikmis binlerce mail vs. yi duzene soktu. Akıllılık edip bilgisayari bir harddiske kopyalatmıstım. Butun hersey onun icinde, korumaya almam iyi oldu.
Stavros'a sevdigi kızı vermiyor ailesi, din farkindan yuzunden. Bu tatsiz bir durum ve her ikisini de cok uzuyor. O hallederdi, gidip babayla konusur; ne yapar eder , sonuc alırdi eminim.

1 comment:

  1. COK COK TSK EDERIM DEGERLI FIGENCIM INSALLAH HALIS EN KISA ZAMANDA BIZIM TEKRAR BERABER OLACAK BESIKTAS MEYHANE DE .AMA BEN COK UZULDUM CUNKU HALIS IN YANI BASINDA KIMSE YOK ...BIZ VARIZ AMA KIMSE YOK BASKA..
    NEYSE ALLAH TAN KALBIMIZ BUYUK VE TEMIZ ASLAN KRAL HER ZAMAN ASLAN KRAL DIR.
    HALIS SENI SEVIYORUM HER ZAMAN YANINDA IZ.
    SENI DEGERLI HEDIYE BENIM ICIN COK ONEMLI ..
    AGLAMAK ISTEMIYORUM .
    TSK EDERIM HALIS DEFNE ASLI FIGEN SIZDEN COK SEVIYORUM .
    HER ZAMAN BERABER..

    STAVROS TSIOROS

    ReplyDelete