Saturday, August 6, 2011

şi-ka-yet-et-me\ don't complain

Bu baslik 2 yil once kaybettigimiz cagdas sanatci Huseyin Alptekin'in bir sergisinin adiydi. Benim de tamamen benimsedigim bir duruş hayatta.
Şikayet etmegi sacma, egoistce ve bos buluyorum. Dertlesmek daha baska birsey; onu galiba sadece kardesimle yapiyorum. Ya da kardesim gibi yakin olanla.
Bazi oyalanmalar gelisti; mesela facebook dan ilgi duyacagini dusundugum muzikleri dinletmek gibi. Serra masallah bir yayin sirketi gibi calisiyor FB da. Videolari, muzikleri yagmur gibi yagdiriyor. Benim icin buyuk kolaylik onlardan secip dinletmek.
bizim 20 li yaslarda dinlediklerimizden yeniden moda olanlar da cabasi.
Dun de bu faaliyetteyken Dr. Ari'nin geldigini duymadim bile. Rutin muayenesinde Halis 'de az bir ilerleme gordugunu, uyariya daha tepki verdigini soyledi ve ekledi "Ama bunun davaminin gelecegi konusunda hic bir guvence yok,"
Hayatta blog yazacagimi dusunemezdim, oluyor iste.

No comments:

Post a Comment