Sunday, August 14, 2011

havaalani


Bugun Defne'yi yolcu ettim. Aslinda bu isi senelerdir, senelerdir yapmaktayiz. Simdilerde
uzun yola gitmeden once yasanan o telas ve gerginligi ben sahsen daha hafif yasaiyorum. Aslinda en zoru bir gece oncesi olurdu. ortami yatistiran, espriyle gunu normalize eden Halis'di. Ama o kederini icten yasardi, biliyorum. Yetistin, yetisemedin,sunu unuttun, bunu da hatirla diye yasanan telas dis hatlarda durulur; check-in sirasinda uzun kuyruklarda sabirli olunur, donup bakmalar,yatistirmak icin gulumsemeler zamani doldururdu. Sonra haydi bir kahve icelim derdi ve bu zaman da geminin halatlarini cozdugu sure gibi gecerdi. Pasaport kontrolu suresinde,Defne'nin ' haydi artik beklemeyin' israrina ragmen israrla onun karsi tarafa gecisini beklemeyi tercih ederdi. Birkac seferdir bu isi ben yapiyorum, o oyle isterdi diye.
Bu gelisinde Halis Defne'yi duydu, algiladi diye dusunduk. Bakti, dinledi durdu. Umarim oyledir.

No comments:

Post a Comment