Wednesday, August 24, 2011

Buyukadada bir gun

Bugun adadaki sergime gittim. Guzel bir sergi oldu, icim rahat. Yeterince duyuru oldugunu soyleyemem. Yol iskeleden Adalar Muzesine kadar ancak bilenin gidecegi sekilde. Orada eski arkadasimiz Ersin Salmanla bulustuk. Biraz daha beyaz sac, biraz daha kilo ve birikmis cok anı.Ersin Colombia'da Cartagena sehrine bir diger arkadasla yaptiklari geziyi anlatti; hani Marquez'le ayni barda oturduklari, meshur gezi. Aslinda Halis'den duymustum fakat bu defa da detayli ogrenmis oldum. Halis Ersin'i cok sever ,son yillarda uzaktan da olsa takibederdi olan biteni. Halis'in Latin Amerika'ya tekrar gitmek istedigini biliyorum, o yuzden bu hikayeyi biraz da buruklukla dinledim. Latin olan herseyi cok severdi, sadece bir kez 1980 de Caracas'a , Sandinist'lerle dayanisma konferansina gitmisti. Acaip heyecanliydi bu geziden dolayi,
Dun Dr. Ari Bey geldi, ben de oradaydim. Daha iyi buldugunu ve bayramdan sonra yeniden eeg cekecegini soyledi. Evet ben de oyle gozlemliyorum, algisi daha acik. Belki bu yuzden daha gergin .
Onu evde gormegi cok istiyorum.

No comments:

Post a Comment