Wednesday, July 27, 2011

Yogun bir gun


Aslinda tuhaf bir gun demek lazim. Atolyede yeni sergiye ne koymali diye gecen sıkıntılı saatlerden sonra karar verip kafam dinc olarak hastaneye gittim. Dun gorustugum iki muzisyen canli muzik yapmak uzere hastaneye geldiler; Kemanci Erkan ve gitarci Ahmet ,saat bese dogru geldi, neyse ki kapida sorun cikmadi. Daha once hic boyle bir ortamda muzik yapmadiklarini dusunup onlara Halis'in durumu hakkinda bilgi verdim.
Kemanin ilk tinilariyla beraber sanki baska birsey yasamaya basladik. Sesler cok muthisti, neseli, canli , klasik parcalar, atmosferi degistirdi. Halis cok sarsildi; ilk defa boyle bir tepkisini goruyorum.Dilara ile birlikte iki yanina gectik, aralikli olarak 7-8 kere oyle sarsici bir ifade geldi ki, muzigi durdurmalarini soylemegi dusundum, Dilara devam dedi. Ben elini tuttum, o diger kolundan nabiz bakti. 100 civarindaydi, yukselmisti.
Nasil bir sey yasadigimizi anlatamam. Kuvvetle uyarildigi belliydi. Bundan sonra ara sira tekrarlamaya karar verdik. Erkan ve Ahmet' i tanidigim icin cok mutluyum. Harika muzisyenler.

No comments:

Post a Comment