Wednesday, July 20, 2011

Kendimle bir

Kendimle yuzlesmek aci da olsa kacinilmaz oluyor, Eskiye gore daha iyi bir insan oldugumu dusunuyorum; daha sabirli, daha anlayisli ,daha sevecen, daha cozumleyici, vs. Eskiden yapmadigim bircok isi yapar oldum, is basa dusunce. Hatta bircok seyi zorluklara ragmen basariyorum da. Butun bunlarin olmasi icin bu travmayi yasamak mi gerekti?
Halis icin bir web sitesi yapmali, bunun icin cok malzeme var.
Bir hafta kadar Kusadasindaydim, biraz uzaklasmak cok iyi oluyor. Donuste durum ayni hatta biraz daha iyi gibiydi. Hitomi'nin Almanya'ya gecerken bir saatligine ugramasi, Istanbul trafigine ragmen bunu goze almasi cok duygulandirdi. Eski deyimle ne hakikatli bir insan.

1 comment:

  1. Tesadüf eseri bir kaç gün önce tanıştım blogunuzla..Sizi hiç tanımıyorum..Yaşadıklarınız karşısında sergilediğiniz duruşla ve yaptıklarınızla, sizin de kızlarınızın da şahane kadınlar olduğunu söylemek istedim..Kendi dilimde sizin için sadece dua edebilirim..Her şeyin yeniden eskisi gibi olması dileğiyle..

    ReplyDelete