Thursday, May 12, 2011

Sonunda Yazabilmek

Bugun uzun bir aradan sonra yazabiliyorum. Yazmak konusunda cesaretim , istegim yoktu. Oglen Gulsunle yemek yedik ve konusmalarimiz bana guc verdi. Acik Atolye diye bir atolye sergisi yaptim, iyi gecti. Bu atolyeyi tutarken Halis'e danismistim, 2009 un ilk gunleriydi. Hemen tutmami soyledi, hizli karar vermekte ustune yoktur. Bana hep destek oldu.
Baska bir sergiye resim vermek uzereyim ve Kani cerceveleri hizlica yapip bugun teslim edince icim rahatladi.
Aksam 'Motorcyle Diaries' filmini tekrar gordum, cok duygulu , etkili bir film.Che'nin tip ogrencisiyken bir arkadasiyla yaptigi Guney Amerika kitasini bastanbasa motorsikletle gecmelerinin oykusu. Filmi 4-5 yil kadar once gormustuk fakat yeniden gorunce bircok ayrintiyi farkettim, galiba ilk goruste pek heyecanliydim .
Defne'yle konustuk. Haiti'den donmus ,New Orleans'a geciyordu. Havaalanindan aradi. Cok calisiyor ,ama yakinda onu gorecegim icin sevincliyim.
Selamlar.

No comments:

Post a Comment