Sunday, March 13, 2011

Hitomi'den haber

Sevgili arkadasimiz Hitomi, den iyi olduguna dair haber aldik. Japonya'daki deprem felaketinde kendisine ve yakinlarina birsey olmadigi haberiyle rahatladik.
Dun sabah erkence hastaneye gittim ve Dilara,yi biraz dolasip hava almasi icin gonderdim. 24 saat ayni hastane odasinda kalmasi kolay degil,. Halis rahat rahat uyumaktaydi ki onu biraz rahatsiz edip gazete filan okuyup son haberleri aktardim. Arkadasi Emine Usakligil'in gazete roportajini okurken bayagi dinler gibiydi. 2 saatin sonunda tam ben ayrilacakken farkindaligi artmis ve uyanikti.
gunun geri kalaninda kardesim Mehmet'le Anadolu kavaginda bahar gunesinin keyfini cikardik, yedik ictik.
Bazen zihnim Halis konusunda yeni dalga roman gibi calisiyor. Uyarici olabilecek seyleri not ediyorum. Mesela, Rahmi Saltuk'un cok bilinen bir turkusu ya da isirgan otu;sinirleri uyarici oldugu icin.

No comments:

Post a Comment