Tuesday, February 15, 2011

Gune Baslarken

Sabahlari erken uyaniyorum, hatta gece henuz bitmemisken. Bu sabah da oyle oldu, pencereyi acinca temiz havayla birlikte bir kus sesi basladi. Ne guzel ötüyordu anlatamam. Bahar geliyor.Sonra Halis'in calisma odasina inip bilgisayar basina oturdum, uzun ara verdigim bloga yazmak uzere.
Halis gece calismayi severdi, uzun saatler boyunca calisirdi. Nadiren, yetistirecegi önemli birsey oldugunda, sabah kalktigimda onu calişırken bulurdum. Sigara icmis olurdu, ben homurdanirdim. Ki şimdi ayni seyi yapiyorum,ayni zamanda eski butun homurdanmalarim, huysuzluklarim ve diger bugun bana yanliş gelen hareketlerim icin sucluluk duyuyorum.
Dun guzel bir Rastlaşmayla Gulsun'u gordum, beraber kahve ictik sonra kitapcıya ugradik. Tasarimini Ayse Karamustafa'nin yaptigi 'Benim Adim İstanbul'(Buket Uzuner)kitabini bana hediye aldi. AYSE kitap tasariminda cok ustalasti, bu kitap da cok guzel olmuş, eline saglik. Ben de Patti Smith'in yeni cikan Çoluk Çocuk '(Just Kids)kitabini çok severek okuyorum , tavsiye ederim.

1 comment:

  1. ne guzel yazmissin... ne guzel... asli

    ReplyDelete