Thursday, January 27, 2011

4 gun sonra

Birkac gundur devam eden diz problemim nedeniyle Halis i gormege gidememistim. Bu sabah gittigimde oturuyordu. Oldukca uyanık haldeydi. Enfeksiyona karsı antibiotik baslatmıslar, ama iyi gordum. Halis ve annem birbirlerini cok severlerdi.Bazı ortak konuları vardı; alaturka muzik askı bunlardan biriydi. Bunu hatırlamama evde annemin yıllar once yazdıgı bir sarkı listesini bulmam sebep oldu. Annem Turk muzigindeki baharla baslayan, icinde bahar gecen sarkıların bir listesini yapmıs. Halis gorunce cok mutlu olmustu, hatırlıyorum. Bugun o listeyi okumaya basladım. O da hissettigini dusundugum her zaman gosterdigi tepkiyle cevap verdi;aralıklarla derin nefes alıp ic cekerek.
Derken Newyork da gecenin 3u falan olsa gerek ,Defne aradı. Onu da dinledi, duydu.Biraz gunluk gazete haberlerinden ozetler yaparken tekrar uykuya daldı.Bence verimli bir gundu.
Bu aksam Omer Uluc u anma toplantısı var, Vivet haber verdi, gitmege calisacagim. Halis in komaya girmesi uzerine cok uzulmus ,ben de telefonda neredeyse onu teselli etmege calismistim. Derken Omer Uluc u da kaybettik.

No comments:

Post a Comment