Wednesday, September 15, 2010

yazamadım

Nedense bir suredir bloga yazmaga elim gitmiyor. ustelik uzerimde 'yazmaliyim' baskısı da var. Giris yapıp sonra kapatıyorum. Yazmak istedigim bir gelisme ve sonuc gormedigim icin ve biraz da tembellikten olsa gerek.
Dun aksamki sergiyle baslayayım once; Santral İstanbul'da (Bilgi Univ.) 100 yillik İstanbul sergisi , bu sehrin degisimini, donusumunu daha cok fotograflarla goz onune koyuyor. Tabii bu degisim ,donusum , bana gore de yıkım ve kaybolus dokunaklı bir durum. hele konu sehrimiz ise.Sergide Fahri Aral'a rasladim, sevgili arkadasimiz, Halis'i sevenlerle karsilasmak duygulu ama gene de guzel. Aysecan da Halis'e gelecegine soz verdi.
Gecen zaman icinde gunler olaysız, bazen beslenme problemleriyle gecti. Simdilerde daha stabil gidiyor. Ben bu stabil sozcugunden hoslanmasam da sineye cekiyorum; cunku tıpta stabil bir gelisme yok anlamına da geliyor. Ben birkac gundur hastaneye sabah ugruyorum ve Halis'i oldukca uyanik, benim gelisimden haberdar gibi gordum. Dun Dr. Ari Bey de geldi ve iyi buldu.

No comments:

Post a Comment