Thursday, September 30, 2010

Ayhan Baygul

Ayhan Baygul Halis'i ziyarete gelmis. Ayhan Halis'in cok sevdigi bir calısma arkadası, hatta lise caglarından beri zaman zaman yanında calısan,sag kolu diyecegimiz bir evlat.Orada olup Halis'in ne tepki verdigini gormek isterdim. Gerci o sıralar cok rahat degildi.
Dun gayet iyi buldum 2 gun aradan sonra. Alper Uzun da fizik tedavi sirasinda beni dogruladı.O geldiginde Can Yucel'in 'Hayatta ben en cok babamı sevdim' siirini okumaktaydım.Halis'in gozunden yas geldi, ikinci defa da ben karga sesimle sevdigi turkuyu soylerken oldu. Bu duygulanım tesaduf olamaz bence.(Dr.Ari Boyacıyan olagan diyor,Aslı da aynen)
Meraklısı icin turkuyu yazıyorum:Yayla yollarında kaldım yalınız
Ele gune malum oldu halımız
Ben varmam inekliye, ayranı sinekliye
Allah nasip eylesin omuzu tufekliye.
(Halis versiyonu ise;'Allah beni yaz beni, omuzu tufekliye' seklindeydi.
Tam turkunun burasında gulmege baslar,bana donup 'varmıssın zaten' derdi.

No comments:

Post a Comment