Sunday, March 28, 2010

Halis'ten Dostlarina Bir Siir

Bu siiri hatirlayip yolladigi icin Apo Torosyan'a tesekkurler.

UZUN VE YORUCU GUNUN SONUNDA
GELEN HUZURLU BIR GECE ICIN.

DOSTLAR
BENI HEP GONENDIRIR
ICIMI YIKAR,
BENI RAHATLATIR.
ARTIK COK MUSKULPESENTIM.
HER SEYI SEVEMEM
HERSEYDEN KEYF ALAMAM.
AMA DOSTLARIMIN
ANLAMLI BAKISLARI
DOLU DOLU SOZLERIDIR
BENI GONENDIREN.

DOSTLAR
BENI HEP HUZUNLENDIRIR.
ARTIK
HER GECEN GUN
DAHA DA
SIGINDIGIMIZ
SU AHIR OMRUMUZDE
DOSTLARLA BERABERLIK
GUN DOGUMU GIBI
ISIK SACAR.

AMA
DOSTLARLA
PAYLASILAN ANLAR
KISADIR
SAATLER SAYILDIR.
O NEDEN
BITEN DOST MUHABBETLERI
HEP AYRILIK
VE
HUZUNLE BITER.

DOSTLAR
HEP BENI
HUZUNLENDIRIR.

DOSTLAR
BENI BILER
BIR BICAK GIBI.
YASAM BAGLAR
CUNKU
ONLARLA BERABERLIK
BIR IMTIHANDIR
KENDINI TARTARSAN
DUYGULARINI OLCERSIN
KIYASLARSIN
KARSILASTIRIRSIN.

GERIDEYSEN
YETISMEGE CALISIRSIN
ILERIDEYSEN
ICTEN ICE
OVUNURSUN.

DOSTLAR
BENI
RAHATLATIR.
UZANDIGIN
BIR YATAK GIBI.
SENI SARAR
RAHATLATIR.

INSAN
YATAGINI
YADIRGAR MI ?
DOSTLARI DA
YADIRGAMAZSIN.
EMIN ELLERDE
NINNI DINLEYEN
BIR BEBEK GIBI.

DOSTLAR
SANA
YASLANDIGINI
HISETTIRIR .

ISTE BOYLE
NAMELER
DUZERSIN.

SAG OL APO
HOS GELDIN
HEP BIZLESIN

HALIS 30. 09.2000

No comments:

Post a Comment