Saturday, May 2, 2009

Aşk.../Love...


Annem bu aralar çok güzel bir tempo tutturdu. Sabahları erkenden babamın yanına gitmek- tense gün içinde daha geç gidiyor, akşam geç saatlere kadar orada oluyor. (Bu sistem çok mantıklı oldu çünkü güzdüzleri zaten Şule Hanım hep orda.) Bu resmi gün akşam, annem babamla tatlı tatlı konuşurken çektim. Bana göre sevginin resmi. Sessizce aşk... 

SNAPSHOT OF LOVE- These days Mom has a new daily routine. Instead of visiting Dad early morning and coming home in the evening, she has been going over to the hospital later in the day, and spending time till late hours. It makes a lot of sense because during the day Sule Hanim is there and no point in duplicating efforts. I took this picture last night, when I found Mom sweetly talking to Dad and him listening. It's love, as Defne had noted a few weeks ago, albeit a quiet one... 

3 comments:

  1. Yes, this is love. It makes some of the other types of "love", romantic, lust, etc seem rather shallow. Long live love.

    ReplyDelete
  2. teşekkürler figen kardeşim,
    52 yıldır beraber olduğumuz kardeşimize sevgiyle, özenle ve sabırla bakmaya devam ettiğin için teşekkürler...
    bu sevgiyle - er ya da geç - geri döneceğine inanıyoruz halis'in.
    dualarımız sizinle.
    göncü

    ReplyDelete
  3. evet bende halisin döneceğine tüm kalbimle inanıyorum onu bahçede görmek istiyoruz tekrar ayağının kayıp düştüğü ve figen diye bağırdığını duymak istiyorum ayrıca karşılıklı şarap içip sohbetimize bıraktığımız yerden devam edeceğimize çok ama çok inanıyorum

    ReplyDelete